ZASADY WPROWADZANIA PRODUKTU POD MARKĄ PRIVATE LABEL DO SIECI HANDLOWYCH WE FRANCJI
Zaproszenie jest kierowane szczególnie do firm z sektora rolno-spożywczego, chemiczno-gospodarczego oraz tekstylnego.
Współpraca z sieciami handlowymi na zasadach private label jest najprostszym ( co nie znaczy, że prostym! ) sposobem wejścia na rynek francuski i z tej możliwości korzysta już wiele polskich firm. Doświadczenia zagranicznych firm wskazują, że produkcja pod marką dystrybutora często stanowi tylko wstęp do dalszej kooperacji i sprzedaży produktów pod własną marką. Promocja w ramach private label bywa dla producentów sposobem na sprawdzenie preferencji konsumenckich Francuzów oraz na „oswojenie” ich z nieznanym produktem.
Podczas szkolenia omówione zostaną praktyczne aspekty związane ze współpracą z siecią handlową, warunki (jakościowe i logistyczne) stawiane przez sieci oraz wskazówki dotyczące negocjacji umowy z sieciami.
Spotkanie odbędzie się w siedzibie Wydziału Promocji Handlu i Inwestycji Ambasady RP w Paryżu, 86, rue de la Faisanderie
Szczegółowy program spotkania, formularrz zgłoszeniowy, koszt udziału w spotkaniu w załączniku poniżej
Program spotkania / Formularz zgłoszeniowy