Informacje dot. konferencji "Standardy obsługi inwestora w samorządzie"

opublikowano: paź 31, 2019, kategoria: PL

W Muzeum Śląskim w dniu 29 października odbyła się konferencja otwierająca projekt „Standardy obsługi inwestora w samorządzie" realizowany przez Urząd Marszałkowski Województwa Śląskiego wraz z partnerem - Polską Agencją Inwestycji i Handlu S.A.

Podczas konferencji zorganizowanej przez Śląskie Centrum Obsługi Inwestora i Eksportera zaprezentowano szczegóły projektu wraz z  przewidzianymi działaniami. W konferencji wzięli udział m.in. przedstawiciele Polskiej Agencji Inwestycji i Handlu S.A., Katowickiej Specjalnej Strefy Ekonomicznej oraz przedstawiciele gmin województwa śląskiego zajmujący się tematyką obsługi inwestora. 

Celem projektu  jest podniesienie jakości obsługi inwestora w gminach województwa śląskiego poprzez objęcie gmin specjalistycznymi szkoleniami, które będą organizowane w formie wykładów, warsztatów oraz konsultacji. Tematyką szkoleń będzie m.in. obsługa inwestora, zarządzanie i elektronizacja procesu obsługi inwestora, rozwój umiejętności interpersonalnych, promocja i marketing.

Rozpoczęcie procesu rekrutacji do projektu będzie miało miejsce jeszcze w listopadzie br. Udział w I etapie projektu, który będzie obejmował szkolenia  z zakresu „ABC obsługi inwestora” będzie warunkiem kontynuacji udziału w dalszej części projektu, w której przewidziane są dodatkowe działania. Zakończenie realizacji projektu przewidziane jest na I kwartał 2022.

Prezentacje z konferencji: